domingo, junio 18, 2017

Presentación del Llibru "Pretérito Imperfecto" - Casa de Llión en Madrí

El pasáu xueves, Xunu y 15, tuvu llugar na Casa Llión en Madrí l'apresentación del llibru-discu "Pretérito Imperfecto", proyeutu lliterariu solidariu, imaxináu y dirixíu pur Francisco Velasco Díez, feichu en facendera pur 52 autores, cimeiramente llïoneses peru tamién de mueitos outros llugares la xiugrafía hespannola y editáu pul Istitutu Llïonés d'Antrupoloxía y Desendolque Rural.

Tolos beneficios d'esti proyeutu, una vuelta pagáu el coste la edición, sedrán destinaos a deillos proyeutos solidarios y culturales.

Y nun puéu deixare de chamar la vuesa atención sobru'l feichu que la llingua llïonesa tá presente nesti proyeutu y tuvu un protagonismu importante na presentación.

Deíxuvos darréu dalgunas semeyas y la Nota Prensa facilitada pula Casa de Llión en Madrí:



NOTA DE PRENSA DE LA CASA DE LEÓN

PRETÉRITO IMPERFECTO, PRESENTACIÓN DEL DISCO-LIBRO

La Casa de León en Madrid acogió hoy jueves día 15 la presentación en primicia del libro "Pretérito imperfecto"; obra avalada por el Instituto Leonés de Antropología y Desarrollo Rural.

El acto arrancó con unas palabras introductorias de José María Hidalgo, coordinador de cultura de la Casa, que presentó al Presidente del citado Instituto, Don Francisco Velasco Díez y al grupo de música tradicional "Cantar de crines" que amenizó el acto.

El disco-libro incluye 110 textos, 90 fotografías inéditas de principio del siglo pasado y 52 autores coordinados por el Presidente del Instituto, que conforman una obra homogénea en sus objetivo y dispar en sus resultados: reflejar los sentimientos más íntimos de cada autor y arrancar los propios casi olvidados de los lectores. Además, contiene un CD audio-libro anexo, donde los textos y la música se unen para trasladar al oyente a tiempos pretéritos, aún imperfectos, con escenas y recuerdos casi olvidados. La palabra, la música, las imágenes y el buen hacer de los escritores que aportan, desinteresadamente, su literatura, logran aunar esfuerzos con un fin solidario: los ingresos obtenidos por la venta del libro serán destinados a asociaciones sin ánimo de lucro, de interés social, de carácter científico y cultural.

Al finalizar el acto y después de un animado coloquio, como ya es habitual en la Casa, pudimos degustar un vino leonés para brindar por el éxito del libro y su causa. Celebramos también la clausura del curso, prometiendo novedades tras el período veraniego, en el que La Casa de León cierra sus puertas hasta septiembre.



Ahora León digital
Raigañu

No hay comentarios:

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...