martes, noviembre 08, 2011

¡PREFIERO SER CAVERNARIA!

Van más de cincu annos, concretamente en Marzu y 2006 y embaixu esti títulu, espublizaba la Xana nel bloge'l Húsar (www.husartiburcio.blogspot.com) y tamién en dalgún meyu comunicación llïones, un artículu que, pesia'l tiempu trascurríu y al feichu que'l ¿siñor? Otero amosóu, tamién va tiempu, que nun merecía'l respetu los llïoneses nin los sous votos que ye permitiorun vivire cumu un rei ensín facere un res pula causa que tratóu d'esfarrapare, sige tandu d'autualidá.

A más d'eilllu, camudandu "cavernaria" pur "provinciana" podría sere d'aplicación pa dalguna xente que nunca nun deprendiera que, dende que nacemos ata que morimos, siempres tamos deprendiendu, que la verdá asoluta nun esiste, que ye mueitu miyor sere amable y educau que faltosu y prepotente y que nesti mundu, escalificandu al que piensa desemeyau ensin d'outras razones, nunca nun chegaremos a consegire outra cousa que crispación y mal ambiente. Purque mal que yes pese a dalgunos, la Xana prefiere ser cavernaria ou provinciana purque en casu dalu nun ye presta que naide creya que tien un res que vere cun bocalanes faltosus qu'ensín sabere un res creyense mayestros de tou.

Asina pues, vos deixu'l escritu de van cincu annos, asperandu que vos preste:

Tras el penoso espectáculo dado en las Cortes de Fuensaldaña por el Presidente de la Junta de Castilla ¿y León? al permitirse llamar, con expresión desabrida y despreciativa, “cavernario” al procurador de UPL Joaquín Otero por el mero hecho de haber reclamado la celebración de un referéndum para que la Región Leonesa pueda tener su propia autonomía, me veo en la obligación de hacer las siguientes puntualizaciones:

  • Cualquier Procurador lo es porque una parte de la ciudadanía de esta Comunidad le votó.
  • Quien insulta a un representante del pueblo está insultando a los ciudadanos a quienes representa.
  • El insulto en sede parlamentaria tienen mucha mayor carga despectiva que en el calor de una discusión en la calle.
  • Curioso que ningún compañero de Cámara del Sr. Otero pìdiera la palabra para defender la dignidad de dicho procurador y pedir el amparo del Presidente de las Cortes.

Sr. Herrera, si insultar al oponente es “moderno”, ¡PREFIERO SER CAVERNARIA!

Si menospreciar a los ciudadanos, votantes del Sr. Otero, es “educado”, ¡PREFIERO SER CAVERNARIA!

Si, en fin, abusar de una mayoría absoluta para reirse de los derechos de las minorias es “demócrata” ¡PREFIERO SER CAVERNARIA!

Por último, Srs. Procuradores, si sonreir ante el insulto a un compañero es “defender la dignidad de los Procuradores y por ende de la Cámara” ¡PREFIERO SER CAVERNARIA!

Al menos sé que, gracias a la evolución, podré algún día situarme "al nivel de los tiempos", cosa que para algunos, verdaderos CAVERNÍCOLAS, y de la peor especie, será algo metafísicamente imposible.

1 comentario:

Coronel Kurtz dijo...

Hay que dar caña en todo el Reino de León. UPL al Senado por Leon y PREPAL en Zamora y Salamanca. Nuestra voz importa.

Pregón del I Encuentro de Cultura Tradicional "Valle de Gordón"

La Pola de Gordón, 14 de mayo de 2022 Buenas tardes: Es para mí un gran honor pregonar este I Encuentro de Cultura Tradicional “Valle de...